Hammasniemi

Varhaisnuorille

Kohtaamme ja touhuamme 6–14-vuotiaiden koululaisten kanssa liikunta-, peli-, kokki- ja monitoimikerhoissa sivukylillä ja keskustassa. Järjestämme myös leirejä ja tapahtumia. Opetamme ja pidämme esillä ilosanomaa Taivaallisesta Isästämme ja Vapahtajastamme.

Joka vuosi kutsumme rippikoulun käyneitä nuoria palvelemaan seurakuntaamme kerhonohjaajina ja leirien isoina siskoina ja veljinä. Haastamme varttuneita kerholaisia (13–14-v.) apuohjaajiksi kerhoihin itse oppimaan ja palvelemaan, olitpa sitten vanha kerholainen tai uusi tulokas!

Varhaisnuorten kerhot ja leirit keväällä ja kesällä 2024

Haapaveden seurakunnan varhaisnuorten kerhojen kevätkausi on päättynyt, kiitoksia kaikille kerholaisille ja kerhonohjaajille! Syksyllä taas jatketaan uusin kerhoin ja ohjelmin.

Tervetuloa yhteiseen päättärikirkkoon 21.4. klo 10 Haapaveden kirkkoon! Sanajumalanpalveluksessa ovat mukana avustamassa Haapaveden Salopartion partiolaiset ja kirkonmenojen jälkeen palkitaan ahkerimmat varhaisnuorten kerhoissa kävijät. Partiolaiset tarjoilevat myös kirkkokahvit pihalla ja aulassa partiotyyliin - voit ottaa halutessasi oman mukin mukaan!

Leirit

Leirejä järjestetään yhteistyössä Haapaveden kaupungin ja 4H:n kanssa seurakunnan leirikeskuksessa Hammasniemessä. Tänä keväänä ja kesänä leirejä järjestetään seuraavasti:

10-vuotiaat pojat ja tytöt 25.-26.5. (17€)

7-9-vuotiaat pojat 3.-4.6. (17€)

7-9-vuotiaat tytöt 5.-6.6. (17€)

11-14-vuotiaat pojat ja tytöt 17.-19.6. (22€)

LEIREILLE ILMOITTAUTUMINEN ON AUKI 22.-30.4.! Tämän jälkeen vapaita paikkoja voi tiedustella.

Kaikki ilmoittautumiset Hannamarille joko tekstiviestillä 044 359 8534 tai sähköpostilla hannamari.kumpusalo@evl.fi. Ilmoittautuessa ilmoita osallisujan nimi, ikä, postiosoite, ruoka-aineallergiat sekä huoltajan yhteystiedot.

Kuvatiedostona varhaisnuorten kesäleirien ajankohdat.

Haluatko partiolaiseksi?

Seurakunta tukee Haapaveden Salopartio ry:n toimintaa ja on taustayhteisönä. Partion lippukunnan johtajalta Ville Vahelta saa lisätietoa toiminnasta, puh. 040 565 3458. Katso myös Salopartion Facebook-sivu: Haapaveden Salopartio ry.