Aineellista apua vähävaraisille

Haapaveden seurakunnan diakoniatyö on mukana Euroopan sosiaalirahaston (ESR) toteuttaman aineellisen avun ohjelmassa Kirkkopalvelut ry:n Yhdessä tehden- tukea, tekoja ja hyvinvointia- hankkeen kautta. Hankkeella tuetaan ja autetaan paikkakunnalla asuvia työttömiä ja työelämän ulkopuolella olevia vähävaraisia henkilöitä ja heidän perheitään taloudellisesti (maksukortti ruokaan) ja ohjataan asiakkaita heille kuuluvien tarpeellisten palvelujen piiriin.

Diakonissa toteuttaa hanketta kohtaamalla taloudellista apua hakevia henkilöitä henkilökohtaisesti. Keskeistä on asiakkaan kohtaaminen, tilanteen selvittely sekä ohjaaminen erilaisen avun ja tuen piiriin. Aineellista apua voi tiedustella diakonissa Hannele Ollilalta  p. 044 3598 516.

Seuraava maksukorttien saapumisaika ilmoitetaan tähän, seuraa ilmoittelua.

Aineellista apua vähävaraisille

Diakonissa