Nuorille aikuisille

Nuoret aikuiset Haapavedellä

Toimintamuotoja on nykyisellään kolme: perhekerho, oloilta sekä raamattupiiri. Mikäli haluaisit lähteä ideoimaan toimintaa nuorille aikuisille ja nuorille perheille Haapavedellä, ole yhteydessä nuorisotyönohjaaja Juho Heikkilään.

Perhekerho torstaisin

Seurakunnan perhekerho kokoontuu seurakuntakeskuksessa päiväkerhon tiloissa torstaisin klo 10–13. Kerhoon voit tulla ja lähteä sieltä oman tilanteesi mukaan. Käynti kirkon pääovesta. Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Kerhossa lapset ja aikuiset puuhaavat yhdessä. Kerhossa on mahdollisuus tavata toisia perheitä ja luoda ystävyyssuhteita.

Oloilta perjantaisin

Joka perjantai nuorisotila Arkissa klo 19.30 kokoonnutaan oloiltaan, joka tarkoitettu 15–29-vuotiaille nuorille ja nuorille aikuisille. Voit ottaa mukaasi omia lautapelejä, pientä tarjoilua ja kahvit saat paikanpäältä.

Raamattupiiri perjantaisin

Perjantaisin klo 18.30 kokoontuu nuorten raamattupiiri. Kokoonnumme nuorisotila Arkissa, ota oma Raamattu mukaasi. Raamattupiiri on tarkoitettu 15–29-vuotiaille.

Löydät seurakunnan kaikki tapahtumat Tapahtumat-sivulta.

Nuorisotyönohjaaja, tiedotussihteeri
Tähtelänkuja 5