Nuoria viettämässä iltaa Arkissa

Nuorille

Nuorille suunnattu toiminta on tarkoitettu 14-vuotiaille ja sitä vanhemmille. Haapaveden seurakunnan nuortentoiminta kutsuu sinut mukaan monenlaiseen toimintaan.

Nuortenillat

Arkissa torstaisin 18–20.
Voit tulla Arkkiin touhuamaan kaikenlaista: juttelemaan, hiljentymään, viettämään aikaa, pelaamaan biljardia tai pingistä, kuuntelemaan musiikkia, syödä tarjolla olevia eväitä ja pelata lautapelejä. Nuortenilta aloitetaan klo 18 pohdinnalla elämästä ja uskosta nuorten maailmassa. Pistämme kädet ristiin, laulamme Nuoren seurakunnan laulukirjan lauluja ja vietämme elämän isojen kysymysten äärellä. Arkki on järven rannassa, osoitteessa Pappilantie 6. Tule messiin kuulemaan maailman paras sanoma. Illoista saat ripari- tai isoskoulutusmerkinnän.

Viikkotoimintaa syksyllä ja keväällä

• Torstaisin klo 10:45–12:15 seurakunnan koulupäivystys yläasteella
  • Torstaisin klo 18 nuortenilta Arkissa
  • Perjantaisin raamis klo 18.30 Arkissa
  • Perjantaisin klo 19:30–22 oloilta Arkissa
  • Sunnuntaisin jumalanpalvelus klo 10 kirkossa

Viikkotoiminta kesällä

Kesä-elokuussa kesäarkit torstaisin klo 18

Isostoiminta

Isoskoulutus on tarkoitettu rippikoulun käyneille nuorille. Uusien isosten isoskoulutus sisältää kolme viikonloppua Hammasniemessä ja isoskortin täyttämisen. Jos olet käynyt isoskoulutuksen tai riparin muualla, olet silti erittäin lämpimästi tervetullut Haapavedenkin porukkaan!

Isosinfo on perjantaina 18.8 klo 18:00 Arkissa.

Seuraavat isoskoulutukset:
Isoskoulutus I 22-24.9.2023
Isoskoulutus II 12-14.1.2024
Isoskoulutus III 12-14.4.2024

Koulupäivystys

Nuorisotyöntekijät ovat vuorollaan oppilaiden ja opettajien käytettävänä torstaisin klo 10:45–12:15 yläkoulun/lukion opinportailla. Ota rohkeasti yhteyttä olipa asiasi mikä tahansa!

Tule rohkeasti juttelemaan

Aina on myös juttelumahdollisuus nuorisotyön työväen kanssa, eli tule turisemaan, jos jokin painaa mieltäsi tai vaikkapa meinaat haljeta ilosta. Sitäkin varten me täällä olemme.

Nuoria Paakkilan pihalla

Nuorisotyönohjaaja, tiedotussihteeri