Perhekerho

Seurakunnan perhekerho kokoontuu seurakuntakeskuksessa päiväkerhon tiloissa torstaisin klo 10–13. Hiljaisellaviikolla ei ole perhekerhoa vaan  kutsumme kaikkia mukaan keskiviikon pikkuväen pääsiäiskirkkoon klo 10.00.

Kerhoon voit tulla ja lähteä sieltä oman tilanteen mukaan. Käynti kirkon pääovesta.

Perhekerho on lasten ja aikuisten kohtaamispaikka, johon lapsi tulee yhdessä aikuisen kanssa. Kerhossa lapset ja aikuiset puuhaavat yhdessä. Kerhossa on mahdollisuus tavata toisia perheitä ja luoda ystävyyssuhteita.

Perhekerho kutsuu meitä pysähtymään hetkeksi ja jakamaan yhdessä arjen kysymyksiä. Kerhossa leikimme, opettelemme vuorovaikutustaitoja, askartelemme, hiljennymme ja vietämme satu- ja lauluhetkiä. Perhekerhon puolessavälissä on pieni hartaushetki, jonka jälkeen nautimme seurakuntasalissa tuoreista sämpylöistä, kahvista ja mehusta. Kahvimaksu on vapaaehtoinen.

Perhekerhoon ei ole ilmoittautumista vaan kaikki ovat tervetulleita.

Kirkollisista ilmoituksista voi tarkistaa onko jotain erityistä tai muutosta toiminnassa.

PERHEKERHO ALOITTAA  18.1.2024 (ei 11.1.)

Päiväkerhotilan yksityiskohta eläintarroja seinällä

LapsiParkki

LapsiParkki aloittaa toiminnan huhtikuussa 9.4.2024! Ilmoittauminen 3.-5.4.2024 klo 12 mennessä!

Toiminta on lastenhoitoapua haapavetisille perheille.
Lapsiparkki on hoitopaikka lapselle, kun vanhempi tarvitsee aikaa itselle tai esimerkiksi asioiden hoitoon.

LapsiParkki on tiistaisin klo 13–15 päiväkerhotilassa seurakuntakeskuksessa.
Ilmoittautuminen on keskiviikosta perjantaihin klo 12 mennessä p. 044 7277534.

Ilmoittautuminen on jokaiselle kerralle erikseen. Lapsia otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Etusijalla LapsiParkkiin ovat aina uudet perheet. LapsiParkki on perheille maksutonta.

Lapsiparkki on suunnattu ensisijaisesti kävelemään oppineille 1-6 -vuotiaille lapsille, jotka pärjäävät tavanomaisessa ryhmässä.
Lapsiparkkiin otamme n.8 lasta/ kerta.
Toimintaa ohjaavat seurakunnan lastenohjaajat.
Lapsiparkissa lapsilla on ohjattua ja vapaata toimintaa mm. askartelua, leikkiä ja satuja.
Mukaan tarvittaessa omat pienet eväät.