Aikuisille

Sinulla on paljon vastuuta. Perhe ja kasvavat lapset, koti, omat vanhemmat ja työelämä tuottavat iloa, mutta asettavat myös haasteita. Tuntuuko sinusta, että aikaa on vähän ja on ainainen kiire? Kaipaatko hetken hengähdystaukoa ja toisten aikuisten juttuseuraa? Oletko työtön ja ponnistelet työnsaannin kanssa? Oletko ajatellut, että omasta jaksamisesta ja hengellisestä hyvinvoinnistakin pitäisi huolehtia?

Meitä on moneksi ja elämäntilanteet vaihtelevat. Seurakunnan toiminnasta voit löytää elämääsi hengähdystauon, pienen keitaan arjen keskelle, samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä ja vertaistukea. Ehkä kaipaat tekemistä ja voit antaa apuasi vapaaehtoistoiminnan kautta.

Kutsumme sinua

• jumalanpalvelukseen ja kirkkokahveille
  • iltakirkkoihin
  • musiikkitilaisuuksiin
  • naistenpiiriin
  • miesten iltoihin
  • mammailtoihin
  • naistenpäivään
  • seuroihin
  • kinkereille (järjestetään kodeissa alkuvuoden aikana)
  • yrittäjien aamupuurolle (yrittäjänpäivän tienoilla)
  • näytelmiin ja vaelluksiin
  • vapaaehtoistoimintaan.

Tarkemmat tiedot tapahtumista löydät Tapahtumat-sivulta. Voit myös lukea tarkemmin nuorille aikuisille ja varttuneelle väelle suunnatusta toiminnastamme. Lisäksi kerromme, miten Haapavedellä voi suorittaa aikuisrippikoulun.

Aikuistyön ideoita, toiveita ja palautetta voit antaa jokaiselle seurakunnan työntekijälle!